suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 18, 2011

BROGA (Part 2)









dah puas tengok gambar2 ni kan? saje jek aku letak gambar dulu
then baru aku bercerabih kat bawah ni.
bercerabih? bunyi nak lebat je kan.
aku xde nak cite panjang. nak bgtau yang gambar
ni gambar dari kamera aku pulak.lambat upload an.
aku dulik hape, aku malas. sukeati aku la.
nah tonton sepuas hati. tapi sila tengok dari bawah bwk ke atas.
sekian~


** majulah bidang nyanyian untuk periuk nasi kita. xde kene mengena kan. ahakzzz.
** pegi cuaca ujan. gitu lah jadinya. dah macam orang sakai.

 
Design by Amanda @ BloggerBuster