suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

~aku-main-bowling~


aku.main.bowling?
tak pernah seumur hidup aku main bowling.
jejak kaki kat tempat bowling pon tak pernah.
menyedihkan ke?
tak pon.

tapi, sejarah terlakar pada tarikh 9/01/11
bertempat di pusat bowling mines..
huk..huk..1st time aku main bowling. ngee
dan macam biasa,longkang adalah arah tujuan pertama
pada game pertama.
korang mesti ingat game seterus2 nya bola aku masuk longkang jugak kan?
ternyata korang silap..miahahaha.
hanya game pertama jek bola aku ke longkang.
yg lain suma strike...
tak percaya kan? bagus.. memang anda bijak kalau x percaya.
tapi agak tutt kalau anda percaya.
miaahahahaha.
9 game-sekali strike-sekali longkang.lain bese jek.
huuu~
pencapaian agak memberangsangkan.
shalin zulkifli baca ni kompom amik aku jd anak didik.
kui..kui..kui...

ape yang pasti paranormal activity membosankan!!!
damn la. terbang rm 12 begitu jek.
tak berbaloi.
sungguh ayamas producer serta crew2 filem tersebut.

 
Design by Amanda @ BloggerBuster