suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 03, 2011

drama nur kasih ke layar perak.~

bagi peminat drama nur kasih macam aku ni,mesti korang rasa teruja sesangat2 bila tahu filem ni bakal ditayangkan mei 2011..ekekeke..wallahualam
katenye mei ni la. sorry kalau ianya tersalah. huk..huk..

aku antara orang yang paling teruja. rasa macam nak cepatkan masa.jadikan bulan mei muncul esok.pastu bila dah tengok cite tu kat wayang,kita putar balik masa kebelakang.

ah ko,sesuka hati ko je kan. berpijak pada bumi yang nyata ain. sepak pungkuk sat g.padan muka.


bawah ni aku sediakan preview cite ni.(sediakan? cewahh..ayat macam aku plak yg buat video ni.ekekekeke..geget stereng cepat!) enjoy yek kekawan. jangan lupa hebahkan pada seantero donia.~!woot




*aku harap sangat cite ni still bes lagik. kadang2 ada cite yg dramanya bes giler. masuk wayang,hampeh! adodoi.....

 
Design by Amanda @ BloggerBuster