suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

+ hai la hati +

dari NYA kita datang,
kepadaNYA jua kita kembali.
mati itu pasti,
hidup insyaallah.
tadi kaklong aku pegi umah akk ipar dia. bila dah sampai kat kereta dia patah balik. naik balik umah.aku ingat dia ada tertinggal apa2 yang penting. jangkaan aku benar kali ni.
dia tertinggal seluar slack dan kemeja arwah.pakaian itu nak disedekahkan kat abg ipar dia.
tatkala aku nampak je baju arwah,spontan dadaku sebak MySpace. aku rasa mcam nak peluk cium2 je baju tu. aku betul2 rindu kat arwah. aduhai.... rasa macam xnak kasi je baju tu kat orang.tp sekurang2 kurangnya arwah dapat pahala apabila pakaian beliau dipakai oleh org lain...
hai la hati.................................

 
Design by Amanda @ BloggerBuster