suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

wa sayang matik sama lu!

selamat malam romeo semua. aiyayaya...
aku ada story nak gitau ni. suma kasik tajam telinga,fokus kan mata kat blog aku ni.


jeng

:::

jeng

:::

jeng

:::

jeng

:::

jeng

:::



gua dah dapat tiket pegi konsert maher zain sabtu ni beb..
terbaek nyah.. terbaek dari ladang kude terbang.
ekekekekeke.
sila jelos pada sesape yang tak dapat,tak boleh mahupon yang takde duit nak pegi tuh.
sekian~



ape2 hal korang leh jek hallo2 kat sini. chill la der. x ayu la lu nangis sebab aku pg konsert ni..ekekekekeke...ape2 pon wa tetap sayang matik sama lu! muahahaha~


++ wa rasa macam x bes la malam ni. adakah sebab wa x mengentot2 malam ni? aishh~

 
Design by Amanda @ BloggerBuster