suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 01, 2011

mencari jalan keluar yang tak jumpe2

assalamualaikum

lama dah aku tak hapdet blog ni kan. hehehe. entah la. sejak akhir2 ni aku rasa down sgt la. mood berubah2. kejap hepi,kejap moody,kejap mengong,kejap rasa lampi,kejap rasa sengal..bercampur baur dowh. itu kalu leh rasa tu,aku agak memang boleh buat cirit birit la.agagagaga~

meh nak tanya sikit.korang penah rasa apa aku rasa kala ni? kalau penah ape korang buat? ce cite sket. aku betul2 buntu la.. kepala ni serabut macam sabut kelapa dah ni. nak cari jalan kuar cepat.
kang lama-lama dalam tu takot sesak napas mau pengsan aku.

 
Design by Amanda @ BloggerBuster