suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 07, 2009

+ batuk +


uhuk..uhuk....adehh...luka sudah tekak aku ni. masuk harini dah 4 hari aku batuk. batuk aku tak teruk sangat,tapi yang menyebab aku rasa tak selesa sebab tekak aku ni gatal sangat. kalau lah tekak tu boleh dikeluarkan, dah lama aku keluarkan. pastu sental dengan clorox. pastu kalau kuman/bakteria tu boleh kita namapak dengan mata kasar. memang aku picit benda alah tu. siap pijak twist lagi....
aishhh...sabo je lah.... think positive. ALLAH beri aku sakit sebab nak menghapuskan dosa2 kecil aku.


* setiap dugaan yang ALLAH berikan pasti ada hikmah disebaliknya. wait & see.
* mana cekodok aku ni???

 
Design by Amanda @ BloggerBuster