suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 07, 2009

+ batuk +


uhuk..uhuk....adehh...luka sudah tekak aku ni. masuk harini dah 4 hari aku batuk. batuk aku tak teruk sangat,tapi yang menyebab aku rasa tak selesa sebab tekak aku ni gatal sangat. kalau lah tekak tu boleh dikeluarkan, dah lama aku keluarkan. pastu sental dengan clorox. pastu kalau kuman/bakteria tu boleh kita namapak dengan mata kasar. memang aku picit benda alah tu. siap pijak twist lagi....
aishhh...sabo je lah.... think positive. ALLAH beri aku sakit sebab nak menghapuskan dosa2 kecil aku.


* setiap dugaan yang ALLAH berikan pasti ada hikmah disebaliknya. wait & see.
* mana cekodok aku ni???

3 comments:

GRuNGe said...

Minumlah ubat batuk cap ibu dan anak dengan air suam dan sedikit madu. Insya-Allah, batuk cepat kebah.

VIP| fLoRa ™ © said...

minum air asam jawa.. tp sebelum minum selawat dlu.. digalakkan bnyk mnum air suam..

klu berkahak plak, mnum limau + madu lebah.. insyaALLAH mujarab..

x baik gak, gi la jmpa doktor.. awat ko tkt sgt.. bknnya doktor nk enjit pn.. plg koman, dia suh ko habiskan antibiotik & ubt batuk 2..

elakkn mkanan yg bminyak & bercili k.. (mak cik aku yg keje farmasi bg tips)

aku doakn, semoga cpt sembuh dak in.. :)

al-abied said...

g r klinik oi..
kang Hsatu Nsatu ke..

 
Design by Amanda @ BloggerBuster