suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 05, 2009

+ sebab aku hepi+


MySpace
hallu!!!!! hehehe...entry kali ni aku nak sengih je sepanjang masa..huhuhu(boleh ke macam tu)..

MySpace
bukan apa, aku sengih sebab aku hepi. aku hepi sebab aku puas hati. aku puas hati sebab'dendam' aku dah terbalas..hahahaha...(walaupon tengah tak sihat)


untuk Azrin..tolong............lah jeles dengan ain.(macam pelik jek)..
malas cite panjang.tengok sendiri sebab aku hepi. caucincau..


* kak moon. thank you very muchow..huhuhu...MySpace

6 comments:

dotblogspotdotkom said...

nak tmpang sama hepi la....huhuhuh

shaziera87 said...

budak gile novel..! hahaha... best tak cte tu..?? bli laa novel damya hanna yang baru..

aliFF azRIN said...

salam ain..mmg tgh jeles ni...sgt2 jeles...ain dapt autograf kak moon..ini x adil...uwaa!!!

GRuNGe said...

Wah, gila novel ke? Kalau saya tulis novel, kamu nak tak beli? Lalalalala.

-Ain-Dak In- said...

dotblogspotdotcom--->>> terima kasih tumpang hepi hehehehe....

ziera..--->> tajuk apakah novel terbaru beliau???

azrin---->>> hehehe..jeles ek..yes..yes,,berjaya..huhuhuhu...

grunge--->> awak ada novel ke?? lau ada bgtahu saya la..sy cuba cari novel awak tu...

ummuhadhra said...

ahhhhhhhhhhhhhhh..

skang aku plak x pwas ati ko hepi!!!!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster