suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 01, 2009

+setahun sudah berlalu+

setahun telah berlalu..bermakna 365 hari dah aku tempuhi dengan tidak ada sehari pon aku melupakan beliau...

ketika aku sedang makan
ketika aku sedang duduk termenung
ketika aku bekerja
ketika aku duduk tengok tv
ketika aku aku bersolat
setiap perbuatan aku masih dibayangi oleh beliau.

hari ini. 1 august 2009, genap setahun beliau pergi meniggalkan aku, meninggalkan mak aku,meninggalkan adik-beradik aku,meniggalkan dunia yang penuh pancaroba ni.
perginya buat selama-lamanya. perginya tanpa sempat aku memohon ampun dan kemaafan.
perginya tanpa pesanan terakhir. perginya membuat kan aku terkedu tanpa kata..

sangat berat aku tanggung dosa2 ku terhadapnya. berat sangat. kepada ALLAH sahaja tempat aku mengadu. tempat aku memohon keampunan. tempat ku berharap supaya jangan la diambil lagi orang aku sayang dalam masa terdekat ni. sungguh tak tertanggung dugaan ini YA ALLAH.

sesungguhnya, aku hanya lah insan biasa yang lemah lagi khilaf.

* semoga roh arwah ayah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.
really miss u ayah. really miss u so much.....

7 comments:

areQue said...

ain..samalah nasib kite..

patut pown kite serasi..mukahkahakha..

mari kite mndoakan arwah org tua kite di sana yea..

really miss my late mom very much too:)

smg Allah melindungi mereka di sana..amin!

GRuNGe said...

Owhhh, Al Fatihah buat arwah ayah kamu. Semoga dia ditempatkan bersama orang2 yang beriman.

Amin.

Putri Lily said...

Salam ain,

Semoga Allah memelihara org2 yg kita sygi di sana.. al-Fatehah.

~Putri Lily~

easza said...

semoga Allah mencucuri rahmat ke atasnya... Hadiahkan doa dan bacaan Quran buatnya Ain di bulan yang baik ini... Amin...

-Ain-Dak In- said...

kak aq - grunge - putri lily - easza

semoga allah tempatkan mereka di klgn org2 yg beriman...

terima kasih atas sokoNGAN semua..ain hargainya...

nin said...

alfatehah bt arwah ayah ain.. ain terangi la 'rumahnya' doa dr anak2nya yg solehah wpn hanya dr surah alfatehah setiap waktu..

sy doakan agar rohnya tenang n ditempatkan dgn org2 beriman

Ary said...

salam perkenalan....sedeynya...sbb diri ini pun pernah kehilangan...adik tercinta,hampir 3 tahun lepas. usianya dah 18 tahun... x bleh cite,sedey sgt2...sabau eh..

 
Design by Amanda @ BloggerBuster