suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 10, 2009

+ aku cuti lagi +

6 pagi td......


'dik,camne?'

"camne ape? nak cuti,cuti jelah."
aku buka ikatan telekung di kepala. berkerut aku menahan batuk.(karang mak aku jaga pula)

" kalau camtu,boleh ke ko sorang je anto kaklong & banglong balik?"

aku diam seribu bahasa. kakcik aku pon diam.kemudian dia bangun dan mengejutkan anak2 buah aku. time to school.

6.30 pagi..

aku panas kan enjin kereta dan bersiap nak balik cheras.anto kanda2 ku balik( dorang nak g keje ler)
sat lagi aku balik n9 semuladrive sorang. mata mengantok sebab mlm tadi aku x dpt tido sangat. sakit dada ni. mintak2 la semua nye selamat.

mak aku demam,so aku ngan kakcik aku amik keputusan tok cuti,maybe sampai rabu.tapi kalau mak aku bertambah sihat pagi rabu aku balik la cheras lik.

* mintak2 la aku dapat keje kat seremban. boleh je aku lepak kat kg. x pening nak pk pasal kesibukan kota ni. dengan jerebu x abis2.. sempit dada aku ni.
insyallah rabu aku on9 semula.. kepada sesiapa yang berkenaan,lau ada apa hal. roger aku.kol ke,msg ke,surat pon boleh je asalkan jgn guna benda yang berkaitan dengan komputer dan internet.huhuhuhu....

tatatititutu semua..love u..mmmmuuuuahhhh.........

2 comments:

GRuNGe said...

Aku sokong la dengan ko. Kalau lah aku boleh bekerja di luar KL, kan ke seronok. No more hectic life. No more traffic. No more haze.

ummuhadhra said...

alaaaa.... sian..

nk kojo kek somban yo???

yolah!!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster