suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

+ hai la hati +

dari NYA kita datang,
kepadaNYA jua kita kembali.
mati itu pasti,
hidup insyaallah.
tadi kaklong aku pegi umah akk ipar dia. bila dah sampai kat kereta dia patah balik. naik balik umah.aku ingat dia ada tertinggal apa2 yang penting. jangkaan aku benar kali ni.
dia tertinggal seluar slack dan kemeja arwah.pakaian itu nak disedekahkan kat abg ipar dia.
tatkala aku nampak je baju arwah,spontan dadaku sebak MySpace. aku rasa mcam nak peluk cium2 je baju tu. aku betul2 rindu kat arwah. aduhai.... rasa macam xnak kasi je baju tu kat orang.tp sekurang2 kurangnya arwah dapat pahala apabila pakaian beliau dipakai oleh org lain...
hai la hati.................................

6 comments:

VIP| fLoRa ™ © said...

sabar yer dak in.. aku yakin kau buley pnye.. aku sokong dr blkg.. :D

-Ain-Dak In- said...

thanks flora... lately ni ingatan terhadap arwah makin kuat...
padahal bulan 8 ni setahun dah arwah pegi...
makin jauh jarak waktu tu,,makin kita terasa kehilangannya...

VIP| fLoRa ™ © said...

aku fhm perasaan ko.. coz bln 10 ni genap sthn arwah nenek aku pergi.. aku pn rindu sgt kt dia.. gelang yg aku pkai ni pemberian dia before dia meninggal.. sedey sgt.. sbb dia nk tgk aku bjye & bekerjaya.. aku jnji pd dri, aku buley bwt yg tbaik.. :D

LeaQistina said...

Tiada hati yang mampu memahami rasa kehilangan yang ain hadapi namun tiada apa yang boleh kita lakukan selain daripada berdoa kepada allah supaya mencucuri rahmat ke atas roh arwah...

semoga allah mencucuri rahmat ke atas roh arwah ayah ain.. amin...

p/s: apa pun, lea tetap menyokong ain, walauapa pun yang berlaku... syg ain.. (^_^)v

nin said...

saba ain.. bila rindu, ain sedekahkan al-fatehah bt arwah yerk..

sy tau ain kuat n tabah..

semoga arwah ditempatkan ditempat org2 yang beriman..amin2

-Ain-Dak In- said...

lea,nin and flora..
thanks for everything dear,,..
thanks for ur supporting...
i really need it...

hanya ALLAH yg balas jasa kamu semua....
amin.

 
Design by Amanda @ BloggerBuster