suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

~aku-main-bowling~


aku.main.bowling?
tak pernah seumur hidup aku main bowling.
jejak kaki kat tempat bowling pon tak pernah.
menyedihkan ke?
tak pon.

tapi, sejarah terlakar pada tarikh 9/01/11
bertempat di pusat bowling mines..
huk..huk..1st time aku main bowling. ngee
dan macam biasa,longkang adalah arah tujuan pertama
pada game pertama.
korang mesti ingat game seterus2 nya bola aku masuk longkang jugak kan?
ternyata korang silap..miahahaha.
hanya game pertama jek bola aku ke longkang.
yg lain suma strike...
tak percaya kan? bagus.. memang anda bijak kalau x percaya.
tapi agak tutt kalau anda percaya.
miaahahahaha.
9 game-sekali strike-sekali longkang.lain bese jek.
huuu~
pencapaian agak memberangsangkan.
shalin zulkifli baca ni kompom amik aku jd anak didik.
kui..kui..kui...

ape yang pasti paranormal activity membosankan!!!
damn la. terbang rm 12 begitu jek.
tak berbaloi.
sungguh ayamas producer serta crew2 filem tersebut.

8 comments:

ayie said...

haha..lepas ni mesti leh wakil malaysia:)

-Ain-Dak In- said...

ayie->

ahh..itu mmg pasti.
tp tunggu kucen bertanduk dulu kot..

bangga bukan? yeee...saya mmg bangga.
hahahahaha.

...:muRn! aQ!La:... said...

ingin menggelakkan anda sepuas-puas ati. kerana anda kelakar dan bola boling tu rupe dia bulat berlubang 3. lawak2....
ahahhahahaaa......

-Ain-Dak In- said...

kak moon

carik gado nampak...
takpe la wak..gelak la..gelak la..
bio putus urat kerongkong awak tuh..

** kompom jadi tukang basuh piuk belanga nati,,~

sAkEeNa said...

haha..standard orang la ni..ekekee..boleh je masuk longkang owez..mamat sblh plak asik tgk..sbb dia mmg terer main boling..ciss!sbb tu gk smpi skrg xjejak dh sana..haha

-Ain-Dak In- said...

keena

hahahaha..... mamat sblh tu sbnrnye nak tunjuk ajar la tuh.
keena smbg sgt..
ape daaaa...
hahahahaha~

Pistachio said...

gua sekali je main bowlling.. tak boley tunjuk2 sgt kehebatan.. bukan pe.. gua takut org ingt gua main lontar peluru je kat bowling lane..

keh keh keh!

-Ain-Dak In- said...

pistachio

sengal la ko ni bro..
aduyaiii...tp aku rasa cara ko tu mmg mantop dowh.

nati aku nak berguru la ngan ko.
mana tahu gaya kupu2 aku nati leh satukan ngan gaya lontar peluru ko..
silap2 ada plak yg nak amik kita jd pemain dorang..

bangga kan? miahahaha..

 
Design by Amanda @ BloggerBuster