suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 19, 2009

- Hepi Birthday Sayang -


assalamualaikum.
nak bagi tahu korang semua...
hari ni hari jadi anak buah aku yg...
hmmmm......
ahah..no 6..
nama dia Nur Zulaikha Balqis..
aku gelar dia ni rika sumanto..
hahahaha..
sesaja je gelar dia camtu...
muahahaha..


hari ni rika dah umur 2 tahun..
hehehehe....
semoga panjang umur sayang..
jangan degil2.
nangis jangan tarik2 rambut.
botak nanti padan muka.


aku rasa ni 1st time aku beli hadiah hari jadi untuk dia..
sebelom ni aku berpoye-poye.
hahaha..
xde mase nak beli hadiah untuk dia..
ongkosnya pon enggak ada..
huhuhuhu...




amacam?? cantik x? cantikkan.

ahhh..aku memang suka warna hijau ni. hehehehe...

kalau ada tersama tu..ahakzzz..sori la yer..

nati aku cipta sendiri baju.muahahaha..dalam mimpi la...

1 comments:

CaPiQa said...

ah.. epi bezday rika! heee...

err.. tade gamba rika ker~~~

 
Design by Amanda @ BloggerBuster