suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 08, 2008

KASIH TAK KESAMPAIAN-1

assalamualaikum semua,,,ni percubaan pertama aku...
xtau aku kene rasuk ngan sape smpikn aku nat wat citer camni,,,
ish,,,,tp citer ni xde ending lg...
pale bana aku ni dah buntu,,,,
nati ada idea aku pos lagi ar. ek...
selamat membaca.....
lu pikrlah sendiri,,,,


-sekitar kwsan sekolah-

+woi wan!!!!!oooo wan!!!!!pekak hape????
+ape ni nia,,terjerit-jerit cam badak makan mummy slurrp ni???
+hahaha..badak makan mummy slurrp.??setahu aku yang badak tu ko lar...
badan cam tong gas,,aku deb kang,,byak lak songeh ko..
meh sini aku nak smpikn wasiat kat ko ni....
+wasiat??wei nia ko nak mati dah ker??senang citer ko wasiatkn harta ko tu kat
kat aku yek,,,aku kan kwan ko y terchenta,,,huhuhu...
+dish,,dish,,hah mati ko,,,kene sekeh laju2 ngan aku sudah...
pale bana ko,aku nak mati...sesedap oren jer kate aku nak mati...
ko tu y mati dulu klu mlut ko lancang camni ngan aku,,
+ni dengar ape aku nak ckap..bak sini telinga piring astro ko tu,,,
nati ko cakap ngan syah y aku kem salam kat dia yer,,,hahahaha...
ingat tu...ko x cakap nati,,siap ar ko...tempah tmpat lar ko kat dalam tanah
nati..
+yes bos..errrr,,,upah nia...ko kan anak tokey ikan keli,bisnes ader di merata2..
hhuhuhu..takat nak banjer pizza or mcd aku rase terlebey mampu..
banjer yek,,,penat aku jd posmen ko hari2..
+ek elleh...ni yang aku lemah sendi ni,,, ko wan bab2 wat muka 1sen memang
ko lar handalannyer..donald trump klu tgok pon terus bagi ko keje kat
tempat dia,,,tp sbg pencuci mangkok tandas ar..hahahaha hak tuihhh...
uhukk.uhukk..adeh,,sakit tekak aku...mak aii,,meleleh hingus aku ni...
ni semua pasal ko ar ni wan..kensel aku banjer ko,,,dah pegi cpat...
aku rase cam nak lempang ko lelaju ni...baik ko blah sblom kaki ku
di bibirmu menjadi tajuk kosmo esok,,,
uiks,,,kalah watson nyambek dia lari,,,wan,,wan,,apesal lar ko ni bendul
sangat..aku ni bukan nak buli ko,,tp ko lar satu2 nye manusia y bendul,,
tpakse lar aku gune ke bendulan ko utk kepentingan aku...hahahaha..




+wei syah,,nia kem salam!!!!!!!!!! aaaaa.....biar seisi alam dengar,,geram aku,,
+shhh..wan..adoyai,,malu aku beb..cover ar sket,,binawe mu,,
klu papa yokies dgar camne???kang x pasal2 kiter kene rempit kat padang tu..
+erkk,,rempit??? xmo aku,,,
gigil pale lutut ni pon x abis lg...ni semua sbb adinda ksygan ko tu lar,,si nia
tu..ader plak dier xnak sapu kelas arini...bajet papa yokies x spot cek ar tu..
nate gilo si nia tu....huh....
+wei..sesedap lampir jer mulut ko tu kutuk awek aku...
aku sumpah ko jd tong gas kang..naye jer....
+ek elleh sejak biler dier iktiraf ko jd pakwe dier ni????
wei nia tu nak usik ko jer,,yang ko pendiam sgt kat kelas nape??
ko tau ar pangai nia tu camne,,,suke mengusutkan mental orang...
ko lar salah satu mangsanyer....sedar sket...
nia x penah serius ngan anybody ok..
+pedulik hape aku,,ader aku kesah...yang penting aku suker kat dier
and aku rase aku dah jatuh tergolek terlentang aka jatuh chenta ngan dia,,,
nia+syah+nia+syah,,,enak name itu spt air laici aku y tersimbah kat muker ko
semalam...wahahahaha.........
+lahanatulah ar ko ni...ko ngan nia mmg same spisis,,,
aku doakan ko dapat pikat hati batu sungai nia tu.....
jgan nati ko merana sudah...ape2 pon lu pikirlah sendiri syah..hhehehe
+dish,,,sekeh sket pale ko,,,ape2 pon wan,,mekaseyyy bg aku nasihat...
insyallah aku akan berjaya tawan hati nia tu,,
wpon terpakse aku buak kuak kupu2 di dalam kolam ikan piranha tok
tawan ati dier,,aku sanggup,,
+hahaha..ape2 lar wan,,janji ko wat y terbaik..




+errr,,assalamualaikum nia...
+uiks,,sape y alim ni??waalaikumsalamwarahmatullahiwabarokatuh..
selamat pagi,,,err,,over dos plak....
+nia..pandang ar aku ni,,,
+erk,,,errr,,syah...ko watper kat cini?????adoyai malu aku,,,,
aku igt dak junior td...nasib baik ko x kene ngan aku td,,hehehehehe
klu x jenuh ar ko nak tgalkan gam cap gajah tapak 3 ni kat kasut ko tu..
hehehehe...
+hahahaha..ader2 ajer ar ko ni nia...lawak ar,,,suke pedajal orang...
+(makkk oiiiii,,,,sweetnyer bunyi dia gelak,cam lampir jer,,,,)
ala sekali sekale,,pe salah nyer,,,ko nak ape syah dtg jumper aku ni???
x penah plak seumo hdup ko sekolah kat cini nak jumper aku..
buang tebiat ker????
+ah,,err,,xde lar...hmm,,,aku,,aku,,hmmm,,,aku,,,
+ape????!!!!!!aku aku...nak kene baling kasut ker???(hah,,terjerit sudah)
+aku nak no tipon ko,,(fuh lega) errr,,leh x nia..aku nak call2 ko nati time
cuti sekolah,,,huhuhuhu..sesajer jer,,nak tanyer kabar nati,,
+huh,,,x gagap pon,,,no tipon?? ni amik ni..o3-1234567...
dpat x????
+errr,,,dapat2..mekasey nia...nati tgu call dr aku yek,,,
+hmmm,,ok,,ko dah dpat ape ko nak kan..skang ko bleh blah,,,
aku ader pojek haram nak buat ni.....
+ok..bye nia,,,,jage diri yek,,,
+yelah mangkok,,sblom2 ni pon memang aku jage diri aku sendiri,,
x penah rasenye aku mintak tlg dr ko,,,dah blah skang,,,,
(leceh tol mamat ni..)



+bismillahirahmanirrahim...03-1234567...........................................
err,,hello assalamualaikum,,
+waalaikumsalam,,,sape ni???
+errr,,saya syah...kawannye nia...leh saya ckap ngan nia pakcik???
+nia??nia mane ni nak oii,,,,,xde org name nia kat sini...
+erkk..ni no 03-1234567 kan????
+hah btol lar tu..tp masalahnye nak oi,,ni no tipon balai raya kg
sg sipot...
+balai raya???sg sipot???erkk,,,bencana ape y sedang menimpa aku ni??
errr,,,pakcik sy mintak maaf bebanyak ek,,,kawan sy tersalah bg no tipon..
maaf byk2 pakcik,,ampun kan anakanda y x bersalah ini..heheehe.....
+hmm,,ok,,ok..no hal lar.....
+(mak oiii..org tua ni pon skiping alaska ker???handal,,takat ayat tu,,nenek
belah mentua mak aku pon pandai,,muahahaaha...)
k tatatitutu pakcik..assalamualaikum,,,
+waalaikumsalam,,,,tatatitutu jugak,,,

+binawe lu nia....cilapet ko....klu aku dpt ko mmg aku sepak2 ko laju2 cam
kete lewis hamilton tu...

4 comments:

LeaQistina said...

hehe.. gud start.. nice try.. keep it up eh..

nin said...

not bad.. percubaan yg menarik..suka nia, nampak brutal.
teruskan..

lea sy rasa tau apa rahsia..lolipop! ops..

Anonymous said...

bes..
blh lajadi penulis novel satu ari nanti..
nak signnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..

Anonymous said...

PERGGHH DAK IN... dasat2....

bile nak sambong??? cepat2 la idea tu...

hehehehe

 
Design by Amanda @ BloggerBuster