suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 09, 2008

KASIH TAK KESAMPAIAN-2


-kat rumah wan-

+wan..oooo wan,,,wak kamarulzaman b wan badrulzaman!!!!!
wei keluar ar...penat dah jerit ni,,,kang aku cepuk ko kang....
+assalamualaikun syahrul adam b iman adam...dah x reti bg salam ker datang
rumah org...ni aci main terjah jer,,,ingat ko naz melodi ker nak terjah2 org...
wat jatuh saham aku jer klu org tgok tau...huh....
+erk,,waalaikumsalam...ehem,,adeh,,pedih hati ni mcm disiat2...
+hah,,bagus,,bagus....semoga diberkati hidup ko donia n akhirat..
hhuhuhuhu....k skang ko leh bgtau tujuan tuan hamba syah dtg ke teratak indah beta ni???huhuhu....
+teratak indah..hmmm,,iyo kan ajelar....kang sedey2 plak klu x puji...sengal ko...
wei ni aku nak tye ko ni,,,ko ader tak no pon nia..???
+ek elleh..bukan aritu ko kate kat aku ko dah ader pon nia ker???
skang apesal mintak kat aku plak????
+memang lar aku kate dah ader no dia,,masssa....
+so ape mslah nyer..???
+ko ni leh x bg aku aku abis ckap dulu??? kang ader y kene mkan selipar jepun saiz 7 ni kang,,,rakus asbestos,,,
+ok..ok..sori geng...
+mslahnyer skang ni,,pg td aku dgan bangga n kembang kuncup hidung pon ar no y dia bg tu...
call punya call punya call punya call....
+bape byak call da,,,,
+call punya call,,skali y angkat sorang pakcik,,,aku ingat ayah dia...
aku pon berbudi bahasa budaya kita lar ngan pakcik tu,,,aku cakap ar yang aku nak cakap ngan nia kan...skali pakcik tu cakap y itu balai raya kg sg sipot...
bukan umah nia daaa......
perghhhh,,,muker aku dah rase cam tebal jer kan,,,rase cam kulit buaya sg linggi tau,,,
cilapet nia tu,,,mati2 aku ditipunye....
+kah,,kah,,kah,,kah,,kah,,,,,,(gelak ala2 lampir) malu siot....
klu aku jd ko dah terjun dah kolam anak buaya,,,
hahahahahaha.....adeh,,,putus urat kentut gua beb...ni kompom mlm ni gua x boleh nak buang air besar,,,hahahahha...
+dish,,dish,,dish...hmmm,,amik ko..geram giler aku...
+adoi..sakit pale lutut aku,,,hahahaha.....aku klaka...hahahaha...
+woi wan!!!gelak sikit2 sudah ar,,,aku xde mood nak gurau2 ni,,,,
cpat ar..aku nak no pon dia..
ko lah satu2 nye harapan bangsa n negara aku....
pleaseeeeeeee,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,(muker comel ngan mata terkebil2)
+adoi ko ni syah...kusut ar ko ni....kang nia belasah aku camner????
ko tau ar dia tu samseng skolah...cikgu2 pon agak seram2 sejuk jer ngan dier tu..papa yokies jer berani ngan nia tu...
+alah ko ni wan,,xkan xtau y yokies tu sbnrnyer berani koz nia malas amik port pasal dier...
nia kesian tgok kwn baik dia si laura tu y jd sasaran kemarahan yokies klu nia wat hal....klu nia wat hal ngan yokies,,kompom2 laura terlibat...
yokies kan guru kelas nightmare kelas laura,,,
kiter ni nasib baik dapat mama sarina jd guru kelas tau...sporting..baik,,
tp y x boleh blah mama tu suker cubit pipi nia y tembam tu..
hahahaha...
sian aku tgok muker bengang nia bile kene cubit....
+hahahaha...tau xpe...huhuhuhu...
+dah..dah..ni dah lari tajuk ni,,,
please wan,,bg aku no tipon nia..niat aku ikhlas ar wan,,,bukan aku nak main2 kan dier pon...aku serius ni....ko bg ek,,,pleaseeee....
+hmmm,,,,,adoyai,,,kusut tol ko ni syah,,,,tali benang mak aku y tersimpul pon x sekusut ko ni,,ish,,,,

.................................................................................................................................



Itukah dia kekasih yang pernah berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Ia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui
Kekasihmu ini ingin kembali

Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu
Walau beribu bisik janji ia merayu
Kekasihmu ini terlalu ingin kembali
Semenjak ia mengetahui
Kekasihmu itu membuat kau bersedih

Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lama
Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi
Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Akukan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimukan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku
Kernaku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat...




+pergh layan siot lagu ni.....ish,,,syahdu syahdan tol lagu ni..
+hahaha...nia ko layan lagu jiwang???
ni klu dak2 skolah tau teruk ko kene booo ni.....nia si gengstarlova rupe2nyer minah jiwang???hahahaha.....
+ko senyap lar adik,,aku deb ko kang,,,sebok jer...g tolong mak kat dapor tu...
semak jer ko kat bilik aku ni...
+abis ko tu???xnak tolong mak gak ker????xkan aku sorang..
x adil ar ko ni nia....
+aku nak layan lagu axl"s ni jap ar..ko g ar dulu...kang aku follow ar...
semak ar ko ni....syuh..syuh..p sane....
+yelah..yelah...ngan adik sendiri pon nak halau...mmg ko x sayang aku nia...
sedey aku,,sed....adoi,,,,
wei,,,ape ni terajang punggung aku ni???sakit tau...
+hahaha....padan muker ko,,,benci aku dengar ko nyer ayat tu....
ni hah nmpk???gugur bulu hidung aku,,,
dah blah skang....kang muker ko plak jd sasarn aku,,,
+ye,,ye..nak pg ar ni...lalalala~~~~~~
woi!!!!nia jiwang!!!!!hahahaha..lari!!!!!!run chicken run!!!
+binawe lu adik!!!!!!siap ko jap lg...aku ketuk pale ko ngan sudip berapi mak,,



p/s...takat ni jer aku smbg dulu,,penat lar arini..sepupu aku kawen,,
aku kene jadi kameraman x bertauliah n jd babysitter kat SRK ksygn aku tu..
huhuhuhu...
enjoy reading yekk,,,

3 comments:

nodame-san said...

cayalah dak in...

tapi bley aku taw tu lirik lagu ape????

norul'ainmatsom said...

adoi lagu axl's lar...
aku lah kekasihmu tajuk dier..
layan woo lagu tu,,
bes,,,,
hahahahaha

LeaQistina said...

wahaha.. ada2 jelah ain ni.. hehe..

 
Design by Amanda @ BloggerBuster