suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 06, 2008

apa itu,,????? oh,,,mcD ghupenyer...

saje nak mencapap gambar aku kat sini,,,belakang tu wayar plotter yer,,
plotter tau ape????
xtau????? hmmm,,,,, ianya sejenis binatang y berkaki 2,,
wpon binatang tp dier boleh mencetak keje2 aku dr saiz A3 hinggalar saiz AO..
teror bukan,,,,tp ianya dah uzur,,,,kdg2 aku rase cam nak campak ajer beliau ke kolam katak
pakcik sudin di hujung kg sebelah kg aku,,,






di suatu tgh ari y panas terik: arini lar....

aku:wei nak pp jj x ni????
acik:jap..jap..aku ade keje sket ni..
aku:ok,,main game jap ar,,bos pon xde...nikmat tol dunia ni,,

beberape minit kemudian lar..

acik:k,jom,,kang lmbt aku nak anto pos laju drawing ni,,,ish..
aku: k jom gerak....eh,,aku nak cuci gmbr ar..jap ar ek,,aku msukn gmbr kt penumbokdrive ni..
acik:mangkok tingkat ar,,cpt lar...lmbt tgal.
aku:pglar,,,ko jln kaki aku naik moto kjap jer smpi,,hahahaha...tu lar aku suh amik lesen xnak,,pdan muker ,,skang bru nyesal x sudah,,
acik:poyo gaban ar ko,,dah,,dah,,jom cpat,,thegeh2,,

setelah semua urusan selesai,,,,,,

aku:wei nak g mane pas ni???
acik:hmmm,,makan nak???
aku:set jer....tp nak mkan apo????hah mcD dkat jer tu..jom ar,,
acik:ok jom,,,ko pon dah gaji smlm kan,,,wahahahaha....banjer ar aku,,
aku:no hal lar..jom,,aku nak chicken mc deluxe tau,,,,






setelah bayar harga,,aku n acik aku pon balik umah sat,,angkat kain beb,,langit dah gelap tu...
alamak,,ujan lar pulak,,,tpakse lar aku mmbanggakan diri aku dgn naik kete ksygan aku saga
1.3
bertinted hijau dan bernombor plat WRW 3347,,,perghhh,,,cantik siot,,,
dah smpi opis aku pon trus mgadap komputer,,bos plak mmg dah x muncul2 pas lunch...
wahaha,,merdeka lar aku beb,,,
pastu aku makan ar mcd aku,,tgh2 syok nikmati burger aku ni,,aku tringat nak amik gmbr mcd ni,,,alamak,,,rupe2nyer mcd aku dah tgal camni...........






dah x berape nak cantek,,tp lantaklar,,,,jnji korang tgok ape aku makan tghari td,,erk,,tgh ari ker???aku mkan kul 3 ptg td tau,,,ni semua gara2 urusan lmbt sket td...cesssss,,,,
hmmm,,burp,,alhamdulillah..kyang sudah....ish....
pastu aku layan ym jap,,,layan punye layan,,aku teringat plak kat menatang ni,,,bukan menatang lar,,,makanan...french fries y x bape nak enak,,,x sedap pon....







perut aku mmg kenyang,,,,dgn burger lg,,french fries lg,,,pastu aku minum plak air ni,,,
air ni bukan fav aku pon,,tp dah org tu bg aku pon amik je lar..lgpon aku bukan cerewet mane..
asalkan perut aku kyang sudah...xde ar kembung dek angin bayu jer... hmmm,,,complete sdah mknn siang aku,,,,







eh,,alamak dah kul 3.35 ptg ar,,,wei aku x solat zuhur lg...warghhhh....

zass,,suuppp...sepantas the flash aku bergerak tok menunaikn solat..

weeee,,,,klu lar mak aku tau,,,kompom,,,,cair tahi tinger aku,,,,,,secair susu pekat kot...


wahahahaha.....





korang rase kan,,adekah mcd ni y mybbkan badan aku mkin slim spt adibah noor or enot???

musykil aku,,,

knape lar org suker mkan mcd ni...

korang xtau ker y makan mcd ni leh menggemokkn???

korang x tkot ke kene diabetes ker,,kencing manis ker,,darah tinggi ker.,,

x paham tol aku ngan rakyat2 malaysia terchenta ni,,,

ish,,ish,,,,sedey aku biler memikirkan kannyer,,,,

arghhh,,,lu pikirlar sendiri,,,

assalamualaikum......




p/s...citer ni ader edit2 sket....tp 95%btol lar,,,slbihnyer aku saje tmbah,,

hehehehehe,,,,enjoy ur reading,,,gambate!!!!!

klu korang suker rerajin ar komen..klu agak2 x suker pon pakse diri komen,,

tp klu betul2 rase x suker, n rase nak baling jer pc tu keluar tingkap,,


silekan lar...mmg di alu2 kan btol.....

mmg aku suker tgok kgnsan umahtangga komputer ni,,,

wahahahaha,,,,

tp plzzz,,buat komputer sendiri k,,,,

komputer opis,akk,abg,kwan,bf or gf or sesape lar dilarang k..

tp klu nak baling gak,,gua x msok campor...

jgan babitkan name aku,,

klu babitkan gak,,aku lempang mulut dier lelaju ok..

selaju kete f1 di jalan kampong or desa2,,,,,,,,



hahahahaha......

heheheheehe....

huhuhuhuhuhu....

kah,,kah,,kah,,kah,,,

kui,,kui,,kui.....

ngeh,,ngeh,,ngeh...

8 comments:

LeaQistina said...

mengarut betullah anak dara sorang nih.. isk3x..

jgn dok perasan nak amik rifdi.. rifdi lea dh share dgn alani.. hehe..

norul'ainmatsom said...

warghhh,,lea kejammm..
lea nye aliff lar...
sebok je nak rifdi sama....

nin said...

mmg fstfood ni bole mggemukkan dan terbukti salah sorang mber sy suka mkn mcd, boleh dkatakan ari2. mmg cm dipam2 badannya..

byk artikel yg menyatakan mknn fstfood ni boleh mendatangkan penyakit bkn kencing manis je malah kanser..

tapi klu kita buat senaman rasanya x kut.. tapi 'ain sy sdiri pn suka mcd tapi badan maintain cm model.. berat x naik2. xpn ikut spesis kut..

apa2 pn m'cegah sebelum kena adalah lebih baik..nak makan boleh tapi..amalkan cara hdp sihat. majulah sukan untuk negara.. malaysia boleh..!!! he..he..he..

norul'ainmatsom said...

yah,,,doc kecihatan nin telah mmbuka cawangannyer di sekitar sg klang,,,

maju lah sungai tok ternak buaya,,,
wahahahaha,,,,,,,

nin said...

hi..

mana tau sy org klang ni... magic la..

hu..hu..hu.. pasni sy akan ternak buaya dr baka baik punya..

norul'ainmatsom said...

sbb sy adelar anak murid degawan...

skali tgok name nin,,
dah tau kay mane nin dudukkk

hahahaha....

nodame-san said...

makan xajak aku....

pasni makanan ape plak nak citer???

muahahahahah

eina said...

wakakakak..adoi sakit perot gelak..
wa..keta baru..azam baru..
ada kemajuan..
syabas..syabas bete..heheh

 
Design by Amanda @ BloggerBuster