suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 24, 2008

-kisah malam td-

camne nak citer ek,,,,
mlm td ada org call aku,,,tp bukan nak berkenalan ar...
cume nak mengenal pasti sapa kah aku sebenarnya,,,,
act,,beberapa hari pas aku ade msg is,,,saje2 jer,,,
name pon kawan kan,,,,nak tanya khabar aku rase x salah,,,,
tp dia x blas pon msg aku tu,,,hmm,,,x kisah lar,,maybe dia bz tu,,,hahahaha...

pastu malam td dia call guna no celcom,,mana lar aku tau dia ada 2 no kan...
aku pon jawab ar...suara dia mmg gorgeous gila...
hui,,,,,x bleh tahan wooo,,,,,,
aku rase kalau dia x intro diri dia,,mmg aku tangkap lentok dah,,,
aku borak ngan dia kjap jer,koz dia kate kedit dia nak abis,,,
aku x kisah ar,,,
xtau ar kedit abis or dia malas layan aku,,ahakzzzz,,,,,

rupa2 nya perbualan aku ngan is ni mak aku dengar....
adoiyai...dah mak aku jd inspector gadget plak,,
soal ini itu kat aku,,,
biler aku ckap y fon aku tu is,,trus mak aku ckap klu dia nak ko,,ko layan dia elok2..
uiks,,,mulut aku ternganga,,,lama,,,,
biler plak si is nak kat aku ni...
adoi mak aku ni,,,,
sejak ayah aku meninggal ni,,,kecoh suh aku cari jodoh cepat...

adoi mak,,orang baru 21 thun lar...lambat lagi,,,
camne aku nak wat wei,,,
korang2 tolong lar aku,,,
sakit pale aku ni,,,,

aku kesian kat mak wei,,,dia dah tua,,,
ckup lah ayah aku x akan dpat mewalikn aku,,,
tp aku xnak mak aku plak y x dpat tgok aku bernikah,,,
heeeee,,,,,rungsing aku..
mane nak cari laki,,,
klu leh cari mcam kat psar mlam xpe sket...
atoi,,,,
plzzzz,,,plzzzz,,,
help me,,,

4 comments:

LeaQistina said...

adoi.. ain.. lea pun xde calon lagi nih.. ada ke pasar malam jual calon suami? kalau ada jgn lupa ajak lea.. lea pun nak gi jugak..

jgn lupa ajak tau.. wahaha..

norul'ainmatsom said...

ok lea,,,
kiter p carik sesame..
hahahaha........

alpinestars said...

ermmm ko doa2 jelah...

tp pape pon..aku dah tercium2 bau nasi minyak ni..hak3

nin said...

hi ain..

mmg payah nak cri colan yg sesuai dgn kita... bkn memilih tpi dlm islam sdiri mmg kita disuruh memilih..

sy sdiri pun cm lea.. msh belum punya calon...he..he..he..

bg sya kita nak mkn ikan tuk ari ni pun kita kena pilih yg segar kat pasar, sapa kata senang? kita sndiri blum tau ikan yg kita pilih kat pasar tu elok wpn nmpak segar.. cm2 la soal memilih jodoh tuk kita sndiri, jodoh yg kita nak ni tuk selamanya.. bkn try n error..

sy percya stiap insan Allah dh tetapkan siapa jodohnya smada cepat atau lambat... tpi kita disuruh berusaha tuk mcari x boleh serah bulat2, maknanya kena cari, berdoa dan tawakal...

ain masih muda lagi, tpi kalau ada berkenan x salah klu kita layan elok2 org tu. klu kateria yg kita ada 5, tpi org tu cma ada 3 je ke x pe.. atleast ada apa sifat yg kita nak dr x de... klu dapat apa yg kita nak (ikut kitanya iso) tu 1 bonus!

apa2 pun mak saya slalu pesan cari org yg sayang kat kita sgt2.. dr kita kerana syg boleh dipupuk...

rasanya dh panjang lebar ni. apa2 pun sy doakan ain dapat terbaik dlm soal jodoh, dan bahagia dgn ketentuanNYA... amin...

 
Design by Amanda @ BloggerBuster