suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 22, 2009

~this AWARD goes to.....~


Demi cekgu terchenta yg ala-ala cap kipas udang,aku dengan bangganya menayang kan award yg baru aku terima dari teman secarutan(repekan) ku azyan ghazali aka ayan budak debab....
muahahahaha.........
(TAGGED DR AZYAN YG COMEY SGT2..)
yang ni ayat dia suruh tulis..tapi...
aku rase keberatan tulang ala-ala parkinson menyerang...
ampun ayan...
ape2 pon..thanks tok award tu..susah aku berusaha tok dapat award tu..
aku hargainya walaupon ko bg award tu kat nadhiera,eiman,aziera,capiqa dan yang sewaktu dengannya.
ape yang pentng ko ikhlas walaupon ko bagi aku award tu dengan menutup mata ko yang agak buntang tu..
thanks ayan...semoga persahabatan yang baru terjalin ni kukuh seperti jambatan pulau pinang...
hahahaha......

2 comments:

yan said...

hahahahah..

terlalu jujur ko gtau sume org..

aku ase nk terajang spek armani ko.. serta nk bg sedikit calaran kpada pakwe kesyngn ko..

lau leh, izinkan aku buntangkan mato ko yg cepet i2..

~~sekian~~

LeaQistina said...

hurm.. tahniah3x.. pas ni kena wat kenduri tau sbb dpt award..wahahaha...

:p apa pun.. da pesanan kat sini..

p/s: nak jugak!!!

 
Design by Amanda @ BloggerBuster