suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 26, 2009

^ cop..cop..cop ^we just friend

Aku bersahabat dengan dia. ya..sahabat aja..
x lebih dari itu...sahabat yang aku nak berkongsi cerita suka dan duka.
perginya insan di kasihi,sahabat itu yang aku call..
ingin membeli sesuatu yang bermakna untuk diri sendiri,
sahabat itu yang aku mintak pendapat.
sahabat itu yang suka membuli aku.
dan sahabat itu yang akan ku buli balik.
sahabat itu orang kata bermulut lancang.
tp sahabat itu aku kenal dia sebagai insan yang hormat wanita yg layak dihormati.
sahabat itu buat aku tertawa riang. sahabat itu membuat hatiku perit bila
dia bercerita tentang wanita lain.
kenapa??
kerana aku sahabat dia yang rapat..
adakah aku sahaja yang merasai begitu.?
sahabat itu rasa tak?
aku tatau. dia hanyalah sahabat aku.
sahabat selamanya.
sehingga aku rasa di dalam kelas aku lah wanita yang dia rapat.
tidak seperti teman wanita yang lain.
kenapa? sebab aku sahaja yang rasa begitu.
ahh..perasan sungguh kamu ni.
kenapa dia jarang sms aku?-dia bz la.
dia ada beli ole2 tok aku dr labuan, kenapa?-aku sahabat dan teman dia.
kenapa aku nak ada di sisi dia.?-sebab aku gembira bersamanya.
kenapa aku macam dah terrrsuka dia?-owh tak mungkin.we just fren.
we just fren.we just fren.we just fren.we just fren.we just fren.we just fren.we just fren.
till the end of the days. Insyaallah.

13 comments:

CaPiQa said...

ehem.. ehem..

sekian.. (sambil pakai spek itam)

^ Lolipop aka Dak In ^ said...

capiqa...
jgn buat kontotbesi disini..
huhuhuhu... (sambil hisap curut)

n4dh!3r4 said...

fall in luv ngan teman sendiri?
ko mmg dahsyat cik deb! hahaha

...:muRn! aQ!La a.k.a mOOn:... said...

loli..
rajin tuko carpet ek..
jap biru, jap merah...
perabot pun beralih gak..
bagus2.. rajin..
mane cbox? nak tggalkan jejak.

shaziera87 said...

^.^ lucky i in love with my best fren...
lucky to have been where i have been..
lucky to becoming home again..

hahahhaha.. khas buat sahabat aku... dak in!!!

^ Lolipop aka Dak In ^ said...

nad ngan ziera..korang jgn memandai ek...
aku lempang kang..
kami kwn je la....
adatla tu jeles sket2...
huhuhu..

^_^


k moon..
byk berlabur nak renovate ni...
huhuhu....
siap p minlon lg...
hah......
abis duit rupiah ku berjuta2 tu....
hahahaha...

NIN said...

hi loli..

kita bole tipu orng keliling kita wpn 1 kelas ramainya.. tpi perasaan n hati kita x bole tipu..

x salah klu loli jtuh hati ngan sahabat sndiri..sbb perasaan tu dtg tanpa diminta..

ntah2 dia pun sama kita x tau.. x salah klu kita tanya sndiri ngan dia.. tak la kita sorang yg bermain ngan perasaan.. letih loli bermain ngan perasaan ni... bisa buat kita berantakan..

sy doakan yg terbaik buat loli..

^ Lolipop aka Dak In ^ said...

wah nin...
huhuhuhu....

no komen ttg komen nin..
hahahaha..

LeaQistina said...

hoho.. salam buat sahabatku ain..

berat sungguh masalah kamu nih... usahla bermain dengan kata2.. janganlah cuba berselindung disebalik frasa 'kami hanya kawan'.. letih ain klu kita asyik nk bermain dengan perasaan... selagi tiada kepastian, selagi itu kita akan terus berfikir dan terkenang... cepat2lah mencari kepastiannya...

bak kata afdlin shauki:
Tanpa keberanian mimpi tidak bermakna..

so ain, tanpa keberanian untuk menghadapi hakikat sebuah kenyataan, kita tidak akan tahu apakah rasa dipenghujungya sama ada pahit atau manis akhirnya...

kuatkan semangat, teguhkan tekad...

Berdoa, beristikharah dan bertawakkallah kepada Allah. Moga ain dipertemukan jawapan yang terbaik buat ain dan 'sahabat' di dunia dan di akhirat.. amin.. :D

p/s: panjang x tazkirah hari ini? hehe.. maaf sbb lea lmbt respon..

^ Lolipop aka Dak In ^ said...

wah lea....
hmmm...
adoi..
dunno what to say la...
ain tatau ap pasaan ain ni..
really tatau,,,

shaziera87 said...

^.^ huyyo..rmi gle comment! Ha inn,ni opinion ak...ak rase kalo ko ske dak tu,gamble je ckp...at least ko try...tah2,die pn ad ati kt ko gk,cme malu je nk ckp..hahaha!

^ Lolipop aka Dak In ^ said...

gile ko ziera..
aku segan la..
ahhh..
x rela..x rela..
klu dia setuju ok la..
klu x setuju..
ahhh..
haru biru hdup aku....
klu dia putus kn persahabatan kami camne??
ahhh...
aku x rela..
aku x rela..
lalalalala~~~~~~~~

CaPiQa said...

jadi adakah perlu beta yg tanyakan?

 
Design by Amanda @ BloggerBuster