suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 03, 2009

- jawab tag dr flora-

10 perkara tentang orang yang tag saya..

1. Nama penuh dia Minang Flora Malindo bt Nurlin Allan
2. Nama x pemes dia flora,flo ataupon katek..
3. dia seorang yang nyah yang terlampau dan pemes..
4. baru di iktiraf menjadi pasangan gay kepada bro.(hahaha)
5. mulut macam bertih jagung.suka membebel.
6. kuat menangis.
7. suka menyanyi ketika Cf,(bajet sore cam misha omar)
8. ahh...dia ni tersangat lah katek..pendek...
9. nak bukak bisnes sendiri,.(hope untung bahagi 2 ya)
10. sedang menganggur..baru pas abis praktical.

Ini pula 10 perkara tentang diri saya..

1. Nama penuh aku Norul' Ain binti Mat Som
2. ada 7 org adik beradik. 4 putera 3 puteri.
4. hmm..suka membaca.spcially novel.
5. Addict dengan karya Ramlee awang Murshid.
6. teringin nak cuba scuba diving dan memandu motor berkuasa tinggi.(bila agaknye ek?)
7. agak panas baran (dulu).skang dah boleh kontrol.
8. suka berkebun, suka pada alam flora dan fauna.
9. impian jangka masa panjang-nak ada bisnes sendiri..(mungkin bidang penternakan)
10. selalu berangan kalau lah masa boleh di putarkan semula..aku nak sgt masa tu kembali ke zaman aku yg masih ada seorang ayah.

Itulah serba-sedikit tentang aku yang mungkin korang semua tak tahu..
Then, aku nak tag :

* sesape je lah yang nak jawab.aku tak kisah..tiada paksaan.

1 comments:

fLoRa87 said...

bila aku nyanyi??

 
Design by Amanda @ BloggerBuster