suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 23, 2009

+ tagged dr plora tok aku + *aku x cantik,comel je.

Pastikan jantina anda adalah wanita
# tak payah nak meragui kewanitaan aku. percaya saja. aku memang tulen. tak bengkang bengkok.tak ke laut pon.

Copy badge sebagai award anda
# dah la.tak nampak ke kat sebelah ni.kecoh lebey!!

Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi wanita
# kerana wanita lagi penyabar
# kejayaan lelaki selalunya berkait dengan wanita y menyokongnya
#boleh mengelat dari buat kerja2 berat. =.="
#dapat merasa pengalaman mengandung & lahirkan anak.
#dapat duit hantaran dari husband.(muahahaha)
#dah kawin,husband akan tanggung kita.(muahahaha lagi)
#dikurniakan perasaan sayang yang tulus & mulus.(yeke?)

Pass kan award ini kepada girl-friends anda
# ziera (gf penang)
# adni (gf kajang@pahang)
# wani (gf usm)
#adra (gf baru)
# kak sepan (gf baru gak)
#haruhi (gf jepun)
# gf2 sy yang sudi amik la......

5 comments:

Adnie said...

yeap..
kte msti bangga jd pmpuan..
hehe..

^ Ain aka Dak In ^ said...

tau xpe...huhuhuhu..

LeLy said...

wahhhh...tq yer.....waaahhhh....

beautiful ker???

LeaQistina said...

Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi wanita
# kerana wanita lagi penyabar
# kejayaan lelaki selalunya berkait dengan wanita y menyokongnya
#boleh mengelat dari buat kerja2 berat. =.="
#dapat merasa pengalaman mengandung & lahirkan anak.
#dapat duit hantaran dari husband.(muahahaha)
#dah kawin,husband akan tanggung kita.(muahahaha lagi)
#dikurniakan perasaan sayang yang tulus & mulus.(yeke?)


wahaha.. nape jawapan ni semacam jek bunyi.. esp yg bab duit hantaran, mengandung n baby, akan ditanggung lepas kawen?

erm.. muncung mulutku ini dh nak berminyak ke? huhu.. pak pak kebung kebung.. pak kebung,, pak kebung.. pak.. kedebush!! alamak.. jatuh longkang daa.. wahaha..

^ Ain aka Dak In ^ said...

hahaha..
kak sepan...beautiful la tu..
ececeh..malu2 lak..


lea...
ape yg lain mcam?
ahh...
sesungguhnya ain innesen orgnye..
hahahahaha...

 
Design by Amanda @ BloggerBuster