suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 17, 2009

* Selamat Hari Raya AidilFitri*


ASSALAMUALAIKUM.ramadhan hampir berlalu. aidilfitri menjengah tiba.. kat sini,ain nak mintak maaf andai kata2 dalam blog ni menyebabkan ada yang terasa hati. ain hanya lah insan biasa yang sering melakukan kesilapan.

kepada yang ingin balik kg, berhati2 la di jalan raya. pandu cermat jiwa selamat. jangan rushing sgt nak cepat sampai kg hinggakan terlupa keselamatan sendiri..elok2 dapat raya kat kg,kene plak raya kat spital..hah..lagi haru la...

yang penumpang mahupon pembonceng kene la amik perhatian juga. jangan la ganggu konsentrasi pemandu. dan jangan la bagi pemandu tu mengantok..kikikiki...besar tanggungjawab penumpang ni..hahahaha...

okie dokie..

*SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR BATIN*

credit for-->> PROSBOCians,RAMians,1987 group,and all bloggers.

2 comments:

The Hobbit Frodo said...

Nia yayang `


Kita mintak maaf tuk segala keterlanjuran peluk dan cium dalam karpet selama ini. SEmoga gurauan 18PL ni mampu mengratkan lagi silaturrahim kita semua kat RAMFC.


Frodo suka dada ... ayam. masak raya nanti okeh!! muhahaha


HuG wih Luv

-Ain-Dak In- said...

nani yayang..

adehhh.... nia dah maafkan pon..(bajet aku ni baik sgt adehhh..)

ayam suma lari la nani...dorang wat pemberontakan.seriau nak p tangkap mereka..kikikiki...

 
Design by Amanda @ BloggerBuster