suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 06, 2011

semak dan smack

tensiontensionah semak..
semak dan semak dan semak lagi.
ko tahu ape yang aku rasa semak?
memang semak benda yang menyemak kan tu.
semak mata memandanag ko tahu.
hampeh..!!

ni nak bagitahu ni. aku semak dengan cara pemakaian orang malaysia ni.
ada yang seksi habis macam tak cukup kain.
expecially yang menjadi public figure.

sengal sungguh. anda ni bangsa huliwood ke?
kita ni melayu,malaysia.
tunjukkan la ciri2 budaya timur kita tu.
adeiii. yang korang pakai macam x cukup kain ni kenape?
kain x cukup ke? alamak aiii. semak la.

nak kata tade duit aku rasa itu nonsense..
ahh, mungkin dorang ni tatau jalan ke nilai 3 kot.
x cukup lagi ambik la kain langsir mak aku tuh.
tp yg lama2 la. baru2 xleh.
kang melonting mak aku plak.
aku plak yg kene smack nati.

ah sangat semak betul la.
sebok nak terikut2 cara org barat,
tapi prestasi kelaut jugak.
hampeh ayam betul.

eh,,eh.. ada org terasa ke? dulik la.. aku rasa xyah nak terasa la sebab kalau korang nak terasa baik tak yah pakai dari awal kan. ingat2 sikit. kita ni makin lama makin tua. tapi umur bukan pengukur pada masa kematian kita. agak2 pahala kurang anda takot pada balasan, sila2 la tutup ape yg ptt. x byk sikit pon jadilah sebagai pemulaan.

ah semak dah kan.
ok lau. cau sin chi~

0 comments:

 
Design by Amanda @ BloggerBuster