suka ke blog ni?

::: Anniversary :::

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 17, 2008

jom mancing sepit biru!!!!sapa mau????

lokasi:jeti pengkalan kempas,linggi,negeri sembilan,
contact no: en zulkarnain b mat som (zul) 0122545034
nak tau lebey lanjut,,kol lar bro zul ni,,,


anda semua kenal ini ape?????? rase gian???rase tercabar???hahahaha.....
apelagi,,jgan lepas kan peluang beb..syok layan sepit biru,,,,, beratnyer 380gram badan berlumut lagi,,
hah nampak tu??besar giler,,,uiiiii,,,,teruja den tgok nyer....

hah,,ni lg sekor,,tp kecek sket ar...bese ar,,rezeki mane dtg bergolek2...
nak lg besar try sendiri ar...pki umpan sendiri,,pki pancing sendiri,,,pki duit sendiri...baru rase berbaloi,,,
wahahahaha................


korang tgok sepit dier tu....biru kan,,,mmg ar biru xkan ungu plak....
ish,,,,mmg peberet aku udang ni....
sdap woooo.......leleh air liur.....



hasil tangkapan oleh my bro in law ar....si kaki pancing....

mai,,mai,,,sapa mau boli.,..copek,,den nak kasik habis ptg ni gak..
lambek,,korang melopeh lar.....
sodap tu..
goreng pon sodap.........
ape2 hal nak tau lebey lanjut lokasi,,n ape ade kat ctu korang layari
or
tp stkat ni blog tu bru wat...x byak imformation lg...
kat ctu ader no pon,,,korang roger2 ar en zul tu yek,,
tp klu tye aku...hmmm,,,leh gak kot...huhuhuhu....
ok semua....jom gempur sepit biru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p/s:nak tgok buaya,kelip2 pon bleh......

7 comments:

mieya ed0ya said...

at0iyh..
cdpnye udang!
kal0 r dpt..
emmmm..nyum2! =)
tp kne r than cz sy xley mkn udang..
alrgic ket..udng kn ley m'nybabkn bdn gtal.t0l x??

norul'ainmatsom said...

atoiyai mieya..
rugi beb....
aku pon resdung gak,,
tp aku x kira..
demi udang lautan api sgup ku tenung ajer....
hahahahaha.....................

alpinestars said...

udang tu nampak mentah lah..xde selere aku...

tapi kalau dah masak tu ko pos kat aku ek dak in....

hehehehehehhehe

LeaQistina said...

adoi.. udang oh udang.. akan ku masak mu menjadi sambal tumis udang kegemaran ku.. huhu...

ain.. pos pada lea udang tu.. lea nak masak n makan sorang diri.. huhu.. jgn pos gambar dh la.. wahaha.. :p

norul'ainmatsom said...

ah...
korang2 kat atas..
nak udang tgkap sndri..
xde nyer nak pos2...
dah ar kene pos,,pastu nak mkn sorang2 lak tu..
x adil sguh dunia ni,,

nin said...

mmg sedap tpi elergik x sanggup!! tpi klu dh nak kdg2 sy bismillah je niat buat ubat..

tpi x berani mkn byk sekadar lepaskan rasa tu je, klu x mau gatal n bengkak badan2 ku

arie said...

oii kutar udang tu ang pancieng sendiri ke ang bali kek pasar borong. macam udang bali jeee...

 
Design by Amanda @ BloggerBuster